2008. június 16., hétfő

Itt a vakáció!

Itt a nyár, itt a vakáció.
Eltelt egy újabb tanév, most fejeztem be a hetedik tanévemet úgy hogy a katedra másik oldalán vagyok. Évről évre jobban tetszik ez a helyzet és örülök hogy ezt a szakmát választottam. Szeretek tanítani, szeretek a Kisperegi iskolába járni, szeretem amit csinálok. Ezt kívánom minden olvasómnak hogy azt csinálja amit én, vagyis azt amit szeret.
Jó vakációzást kívánok mindenkinek, pihenjétek ki magatokat mert az idén még vár ránk egy választás s ott össze kell szedjük magunkat!!!

2 megjegyzés:

Nagy István írta...

No, akkor melyik a nagy szerelem, a tanítás vagy a választás?
Első szerelmedben osztozom.
Utóbbinál fontosabbnak tartom a közösségért tevést.
Ami engem illet, szintén szeretem, amit teszek, az iskolában tanítok, szabad időmben hitem szerint a pécskai, és nem csak, magyarságért írok, szólok ide-oda, ezt, azt, megosztva a közösségszolgálatban szerzett élettapasztalatom.
A választásokon a magunkfajta kisember hiába szedi össze magát, ha a föntieket nem szállja meg a felelősség bölcsessége!!!
Ennek egyelőre semmi jele, Aradon meg Bukarestben.
Pihentető vakációt! Remélem beszélgetni is lesz alkalmanunk.

Névtelen írta...

A vakáció már véget ért.